Технічний SEO-аудит - це детальна перевірка сайту на наявність внутрішніх помилок та відповідність правилам пошукових систем.
Детальний аудит потрібно проводити перед початком просування сайту. Він допоможе знайти дрібні недоліки та серйозні проблеми, щоб SEO-оптимізатор міг спокійно працювати над іншими факторами ранжування та просувати сайт.
SEO-аудит потрібен і тоді, коли з сайтом все нормально: трафік росте і поступово зростають позиції. З його допомогою можна ще більше прискорити зростання сайту, виявивши та виправивши технічні помилки.
Аудит часто проводять тоді, коли сайт потрапляє під санкції пошукових систем - знижуються позиції та різко падає трафік. У такому випадку аудит дозволить виявити помилки, після усунення яких можна повернути попередні позиції.
Існує багато інтернет-ресурсів, на яких можна перевірити сайт на відповідність пошуковим вимогам.
Аудит сайту відбувається за безліччю критеріїв, з їхньої маси можна виділити основні:
- швидкість завантаження
- безпека та код відповіді сервера
- наявність мета тегів
- розмір та оформлення медіа контенту
- розмір та розташування скриптових файлів
- мобільна адаптація
- мікророзмітка
За важливістю вони поділяються на 3 групи (пріоритети):
- Високий (червоний) - цей параметр вказує на серйозність помилок, вони мають бути виправлені насамперед.
- Середній (жовтий) - помилки не є критичними, але все ж таки впливають на оптимізацію домену.
- Низький (зелений) - найменш значні помилки. Дрібні помилки також потрібно виправляти, тому що пошуковий робот все фіксує.
Швидкість завантаження сайту
Google розподіляє сторінки за трьома категоріями: висока, середня та низька швидкість завантаження.
Висока швидкість | Середня швидкість | Низька швидкість |
0–1000 мс | 1000–2500 мс | Більше 2500 мс |
Загалом по всьому інтернету приблизно у 10% сторінок спостерігається висока швидкість завантаження, у наступних 40% – середня, а останні 50% – низька. Це дані досліджень Google. На результат вимірювання швидкості завантаження різною мірою впливає безліч факторів. Основні з них – доступність локальної мережі, доступність апаратних засобів клієнта і наявність конфліктів при доступі до ресурсів клієнта.
Безпека домену
Про зелений замочок на адресу браузера вже всі знають. Це перша вимога безпеки сайту. Якщо ваш сайт не використовує безпечний протокол https, високих позицій ніколи не бачити.
Код відповіді сервера
Щоразу, коли користувач звертаються до сайту, сервер віддає певні відповіді - 200, 301, 303, 404, 500 і т.п. Ми звичайно їх не бачимо, але пошуковий робот саме за цими кодами визначає розташування сторінки. Часто після видалення контенту сайту в індексі залишається посилання, і пошуковий робот намагається знайти цю сторінку, видає помилку ERROR-404 і "лається", оскільки на сайті не повинно бути сторінок, які вказують на певні помилки сервера: наприклад, на неіснуючі сторінки сайту.
Мета-теги
Title – це Заголовок сторінки, який має лаконічно та зрозуміло відображати її суть. Description — Опис, це метатег, який має вміщувати короткий опис вмісту сторінки. Ці метадані грають безпосередню роль ранжуванні сайту. Їх вміст не повинен дублюватися, вони завжди повинні бути заповнені та бути певного обсягу. Вони корелюються з тематикою сайту та семантичним ядром.
Заголовки та Описи повинні мати певну довжину.
Медіа контент
Зображення та відео повинні бути оформлені тегами та відповідати оптимальному розміру. Не тільки розмір, а й формат медіа файлів має значення для оптимізації сайту.
Скриптові файли
Повинні відповідати міжнародним стандартам інтернет семантики, бути оптимізовані за розміром, стиснуті, правильно розташовані та бажано скомбіновані. Саме від них залежить швидкість завантаження вашого сайту.
Адаптація мобільних сторінок
Одна з найважливіших вимог сучасного інтернету – адаптація вашого сайту у мобільних системах, тобто, як відображається контент на різних екранах.
Мікророзмітка
Цей норматив придуманий Google та широко застосовується у SEO просуванні. Він також оформляється тегами, але "вшитими в програмний код". Мікророзмітка визначає тематику вашого контенту - Новини, Блог, Товар, Ціна, Автор, Фото, Відео, Відгуки тощо.
Це дуже короткий опис аудиту сайту.
У повному SEO аналізі сайту технічних характеристик набагато більше, вони структуровані та зібрані до груп. Наші фахівці, які проводять аналіз вашого сайту, дають детальне опрацювання та видають рекомендації, що і де потрібно зробити, змінити чи виправити. Після проведеного аудиту сайту настає робота з SEO оптимізації сайту.
Скільки ж коштує проведення аудиту сайту?
Ціна залежить від обсягу матеріалу, розташованого на сайті та завдань, які потрібно виконати нашому спеціалісту з детального опису проведеного аудиту вашого сайту. Сумарний звіт аудиту сайту може сягати десятка сторінок. Ціна первинного аудиту сайту починається від $200 і менше не може бути.
Увага! Пошукові алгоритми постійно змінюються, тому потрібно періодично проводити аудит свого сайту.