Європарламент обмежить таргетовану рекламу

Європарламент схвалив первісну пропозицію щодо заборони деяких видів таргетованої реклами. Закон не дозволить Big Tech використовувати конфіденційну інформацію для цільової реклами.

20 січня 2022 року Європейський парламент проголосував за схвалення початкового проекту законопроекту, спрямованого на стримування інвазивної рекламної практики Big Tech. Парламент ухвалив проект 530 голосами за, 78 проти та 80 відсутніх.

Закон про цифрові послуги (DSA), який вперше був прийнятий у 2020 році, не дозволить таким платформам, як Google, Amazon і Facebook, що належить Meta, використовувати конфіденційну інформацію, таку як сексуальна орієнтація, раса та релігія для цільової реклами. Для цього будуть потрібні нові сервіси, які дадуть користувачам можливість легко відмовитися від відстеження, і змусять платформи видаляти незаконний контент та продукти в Інтернеті, включаючи розпалювання ненависті або контрафактні товари.

Проект закону включає і дві додаткові заборони:

  • на "темні шаблони" – механізми, що таємно збирають інформацію про користувачів;
  • на таргетовану рекламу для неповнолітніх.

Подібну практику виявили на iOS — деякі ігри, як Subway Surfers, навчилися таємно ідентифікувати власників iPhone, щоб показувати рекламу в обхід правил Apple.

Закону про цифрові послуги ще доведеться подолати більше перешкод; переговори з Європейською радою розпочнуться 31 січня. Минулого тижня в США представили аналогічний законопроект, який у разі його прийняття також заборонить таргетовану рекламу.

За матеріалами theverge.com