Товариство захисту прав споживачів Північного Рейну - Вестфалії раніше звинуватило інтернет-магазин одягу Fashion ID у зборі даних користувачів без їхньої згоди.
Сайти, на яких є кнопка "Like" ("подобається") соціальної мережі Facebook, нарівні з цією соцмережею несуть відповідальність за збирання особистих даних користувачів. Таке рішення оприлюднив Суд Євросоюзу у понеділок, 29 липня. Згідно з цією постановою, інтернет-сторінки в таких випадках зобов'язані попереджати своїх відвідувачів про те, що їхні дані передаються співробітникам Facebook, і пояснювати, з якою метою це робиться.
При цьому відповідальність за їх подальшу обробку лежить тільки на соцмережі, інші сайти не мають права приймати рішення, пов'язані з цим процесом, йдеться далі в документі. Водночас суд зазначив, що, публікуючи кнопку "Подобається", сайт прагне оптимізувати свою рекламу та отримати економічну вигоду.
Звинувачення на адресу інтернет-магазину Fashion ID
Ця справа розглядалася у зв'язку із зверненням Товариства захисту прав споживачів у федеральній землі Північний Рейн – Вестфалія, яке звинуватило німецький інтернет-магазин одягу Fashion ID у зборі даних користувачів без їхньої згоди.
Як йдеться у постанові Суду ЄС, Fashion ID інтегрував у свій сайт кнопку Facebook "Gefällt mir" (німецькою: "подобається"), що, мабуть, призвело до того, що дані користувача, який відкриває сторінку магазину, надсилаються співробітникам офісу Facebook в Ірландії. "Очевидно, що ця передача відбувається без відома самого користувача і незалежно від того, чи зареєстровано його в соцмережі", - йдеться далі.
Вищий земельний суд у Дюссельдорфі, до якого було подано позов проти Fashion ID, звернувся до Суду ЄС з проханням пояснити правозастосування положень законів ЄС про захист особистих даних.