12 березня Google оновив основний пошуковий алгоритм.
Спочатку про стрибки в позиціях почали повідомляти зарубіжні сеошники, які навіть дали назву черговому оновленню алгоритму – Florida 2:
«Видачу трясе вже п'ять годин. За моїми спостереженнями, апдейт Google сильно торкнувся ніші медичних сайтів»
«Підтверджую апдейт. У мене позиції зросли на 10-20% і це при тому, що жодних змін на сайті не було зроблено. Наприклад, у серпні минулого року сайт за одним запитом злетів із першої на восьму сходинку видачі. Апдейт Google, що обговорюється, повернув ресурс за тим же запитом на друге місце в SERP».
Слова рядових сеошників співзвучні з поточною аналітикою сервісів моніторингу позицій Google SERP.
Mozcast
SERP Metrics
RankRanger
SEMRush
Cognitive SEO
Незабаром після неофіційних чуток, здогадів та доказів на сцену вийшов сам Google:
«На цьому тижні у нас відбулося глибинне оновлення основного пошукового алгоритму. Такі апдейти відбуваються кілька разів на рік. Щодо наших рекомендацій, то вони такі самі, як і завжди – створюйте та розвивайте сайти для користувачів, а не для пошукових систем.»