Надлишок текстового контенту може зменшити кількість відвідувачів торгового порталу. Фахівці Google радять не перевантажувати комерційні сайти не тематичними матеріалами.
Тему порушили закордонні сеошники у Твіттері:
«Як можна покращити сайти e-commerce? Чи можна досягти покращення за допомогою додаткових текстів?»
Слово взяв Джон Мюллер:
«Насамперед потрібно пам'ятати – яке завдання сторінки і навіщо її відвідує цільова аудиторія. Від цього варто відштовхуватися, займаючись конкретними поліпшеннями. Додавання випадкової, непотрібної текстової інформації може відштовхнути відвідувачів e-commerce-сайту, для яких головний мотив це пошук та купівля товару. Крім того, словесне «сміття» не допоможе нам краще ранжувати сторінку за потрібними вам ключовими запитами. Тому я не став би сліпо насичувати такі сторінки текстовим контентом».
Які альтернативи додатковому тексту? Експерт називає три варіанти:
- доречна перелінковка з топовими підкатегоріями товарів;
- використання сторінку блоку з трендовими продуктами;
- показ на сторінці групи аксесуарів, які доповнюють базовий товар.