Компанія Google заявила про початок використання нового пошукового алгоритму, який краще розуміє контекст запиту.
Новий алгоритм називають BERT (двонаправлений штучний інтелект-кодувальник).
Детально про ньогорозповів Pandu Nayak, Google Fellow and Vice President.
Ми бачимо мільярди пошукових запитів щодня, і 15 відсотків цих запитів – це ті, що ми не бачили раніше, тому ми створили способи повернення результатів за запитами, які ми не можемо передбачити.
Коли такі люди, як ви чи я, приходять до Пошуку, ми не завжди впевнені, як краще сформулювати запит. Ми можемо не знати, які слова використовувати, або як щось писати, тому що часто ми приходимо до пошуку, щоб дізнатися - у нас не обов'язково є знання для початку.
У компанії назвали BERT «досягненням за останні 5 років і одним із найбільших досягнень в історії пошукових систем».
Застосовуючи моделі BERT і до ранжирування, і до відібраних фрагментів у Пошуку, ми можемо краще справлятися із завданням пошуку корисної інформації. Фактично, коли справа доходить до ранжування результатів, BERT допоможе Search краще зрозуміти кожен десятий запит у США англійською мовою, і ми згодом перенесемо це іншими мовами та локалями.
Технологія спочатку почнуть використовуватиме англомовні запити. Коли BERT почнуть застосовувати для інших мов поки що невідомо.