Цікавий матеріал на тему просування пошукових систем. Гугль та косметика.
На сайті інтернет-магазину happyness.com.ua опубліковано статтю на тему SEO cosmetic. Чудовий аналіз пошукових запитів покупців косметики Великобританії.
Найцікавіше, що з'явилося у світі краси 2020 року, так це зростання попиту на засоби догляду за шкірою.
Оскільки споживачі в усьому світі на годину карантину мають нескінченно більше вільного часу і нескінченно менше потребують макіяжу, наша спрага у косметиці переключилася на здоров'я шкіри, що призвело до величезного зростання ринку.
Час вимушеного простою - це час, який більшість із нас використовують із користю. Ми маємо можливість спокійно, не на бігу, навчитися та отримати інформацію про склад наших продуктів. Дослідження, проведене у Великій Британії компанією Cult Beauty показало, що в першу десятку пошукових запитів входять вітамін С, ретинол, рицинова олія, гіалуронова кислота, сквалан, саліцилова кислота, перекис бензоїлу, гамамеліс, ніацинамід та кераміди відповідно. Причому багато інгредієнтів показують приголомшливе зростання запитів у порівнянні з минулим роком.
Наприклад, кількість пошукових запитів, пов'язаних з вітаміном С, збільшилася на 204% порівняно з минулим роком, при цьому кількість пошукових запитів перевищила один мільйон, і питання "Що вітамін С робить для вашої шкіри" є питанням, що найбільш часто ставиться. Те, що він робить, сприяє боротьбі зі старінням, і, враховуючи обставини останніх шести місяців, не дивно, що споживачі переймаються тим, як почуватися і не виглядати старими.
Стійкий антивіковий ретинол також викликав сплеск запитів, охопивши майже мільйон запитів, тому не дивно, що Walgreens Boots Alliance активізує свою роботу з ретинолом, оголосивши про перший в історії запуск цифрового догляду за шкірою для свого продукту «next generation», комплексний нічний концентрат з ретинолом №7, 1,5%.
Тим часом інгредієнт гіалуронової кислоти номер чотири був названий Cult Beauty як «той, на який варто звернути увагу»: у 2020 році було знайдено 19 280 запитів порівняно з 9280 торік.
Цього року цей препарат для розгладження зморшок, що ще більше показує споживчу психологію, викликав на 400% більше запитань: «Які переваги гіалуронової кислоти?» AmorePacific випередила всіх у цьому питання, додавши інгредієнт у свій новий веганський бренд способу життя Enough Project. Дійсно, популярність і очевидна ефективність інгредієнта такі, що Neutrogena додала його у свою дебютну лінію догляду за волоссям Neutrogena Health Scalp у спробі вивести «науку про догляд за шкірою» на ринок догляду за волоссям.
Але що ці пошуки означають для ринку засобів догляду за шкірою?
Хоча акцент на боротьбі зі старінням не є одкровенням, ясно, що у 2020 році ще більше споживачів почали турбуватися про старіння та про те, як з ним боротися. Величезне зростання запитів щодо догляду за шкірою показує, що покупці стають все більш кмітливими та спраглими знань про точні інгредієнти, які можна знайти в їхніх продуктах.
У той час як «антивікових» ярликів могло бути достатньо, щоб наситити цікавість споживачів засобів догляду за шкірою, то після пандемії люди втомлені, стали мудрішими і шукають детальних подробиць. Схоже, широких заяв проти старіння вже недостатньо.
Згодом дані показують, що споживачі стають технічно підкованими: статистика свідчить про те, що інтерес до конкретних інгредієнтів різко зріс, і шанувальники засобів догляду за шкірою не бояться проводити власні дослідження. Здається, що стратегічний та конкретний підхід до догляду за шкірою – це новий шлях до успіху у постпандемічному світі.