Google Ads замінить собою звичний Google AdWords, який компанія запустила 18 років тому.
Новий інструмент об'єднає повний набір можливостей для рекламодавців, які сьогодні пропонуються на Google.com та інших майданчиках компанії, а також партнерських сайтах і в додатках. Він повинен допомогти маркетологам знаходити доступ до мільйонів людей, які шукають щось у пошуку, дивляться YouTube, досліджують Google Maps або Google Play, а то й зовсім займаються вільним інтернет-серфінгом.
Пропонуємо простіші бренди та рішення для рекламодавців та видавців
Також компанія представила нові типи кампаній у Google Ads спеціально для малих підприємців — вони будуть цікавими для тих, хто тільки-но починає освоювати інтернет-просування. Вони використовують технології машинного навчання Google, які дозволяють отримувати результати без постійного контролю з боку рекламодавця. Ще більше нових типів кампаній представили на Google Marketing Live 10 липня 2018 року.
DoubleClick для видавців та DoubleClick Ad Exchange об'єднали в єдину програму-платформу Google Ad Manager. Це дозволить видавцям ефективніше монетизувати свій контент на різних екранах.
Оригінал статтіIntroducing simpler brands and solutions for advertisers and publishers