Google Ads

Google Ads замінить собою звичний Google AdWords, який компанія запустила 18 років тому.

Новий інструмент об'єднає повний набір можливостей для рекламодавців, які сьогодні пропонуються на Google.com та інших майданчиках компанії, а також партнерських сайтах і в додатках. Він повинен допомогти маркетологам знаходити доступ до мільйонів людей, які шукають щось у пошуку, дивляться YouTube, досліджують Google Maps або Google Play, а то й зовсім займаються вільним інтернет-серфінгом.

Пропонуємо простіші бренди та рішення для рекламодавців та видавців

Також компанія представила нові типи кампаній у Google Ads спеціально для малих підприємців — вони будуть цікавими для тих, хто тільки-но починає освоювати інтернет-просування. Вони використовують технології машинного навчання Google, які дозволяють отримувати результати без постійного контролю з боку рекламодавця. Ще більше нових типів кампаній представили на Google Marketing Live 10 липня 2018 року.

DoubleClick для видавців та DoubleClick Ad Exchange об'єднали в єдину програму-платформу Google Ad Manager. Це дозволить видавцям ефективніше монетизувати свій контент на різних екранах.

Оригінал статтіIntroducing simpler brands and solutions for advertisers and publishers