Аhrefs page seo traffic

1.Що стало найдивовижнішим у 2020 році?

● нові алгоритми Google Схоже їх ШІ (штучний інтелект) вирвався на волю (утік від батьків) і борознить наші сайти на власний розсуд. Розробники самі не знають, які основні параметри впливають нині на ранжування. Але вони як мантру заклинають - "Робіть сайти для людей, чим цікавішим є контент, тим більша ймовірність, що алгоритм вибере саме це". У принципі це виправдано, що цікавіший матеріал, тим більше користі читачам. Проте вікові сайти (5-10 років і старше) з убогим дизайном і купою помилок постійно крутяться в ТОП, мабуть вік і "історія ключових фраз" має таки вагу.

2. Ahrefs проводила дослідження даних, і показало нам деякі лякаючі цифри:
● 90,63% усіх сторінок у нашому індексі отримують нульовий трафік від Google,
● 5,29% з них - десять відвідувань на місяць або менше.
Гірше того, більша частина створеного контенту здається нудною, стомлюючою, не творчою.

3. Одним із нововведень Google стали рекомендації для оформлення статей:
● використовуйте реальні імена авторів, пов'язуйте посилання їх профілі в соц.мережах. Напис в інформації "user, gost, admin, moderator etc." не додає довіри (цінності) вашої публікації.
● залучайте власників, керівників підприємств для написання контенту, особливо якщо це сайт вашого підприємства (сайт візитівка, нішеві магазини, локальні бренди тощо). Люди будуть більше довіряти вашому продукту, якщо з ними спілкуватиметься бос, директор з реальним фото та профілем. Такі матеріали додають цінності інтернет-спільноті.

4. Мобільна версія сайту Google AMP не виправдала себе, і більше не є обов'язковою умовою. Подейкують, що Google її потихеньку без зайвого галасу "зливає". А так дихали, так дихали

5. Наявність у title товару назви бренду дає видачу на 70% більше, ніж назва товару. Люди люблять рекламну казку, така сутність людини.

... і багато чого там написано - про нові сніпети, про експертні думки в статтях, про чужі посилання під вашою видачею в ТОПі (це дуже погане нововведення, прям лаятись хочеться, але вже було спіймано скрупульозними американцями), про Instagram, який ввів функцію брендованого контенту і тепер умовний abibas може забанити будь-кого, хто погано про нього скаже.

Ось коротко і все. Зібрано "за матеріалами зарубіжної преси" 🙂